sobota, 7 czerwca 2014

Spotkanie z poezją - Marcin Miela



Ucieczka


Boże
tak bardzo chcę od Ciebie uciec
tak bardzo chcę się Ciebie pozbyć
wymazać z mojego życia

Chciałbym
uniknąć spojrzenia Twoich oczu
odepchnąć rękę wyciągniętą
z błogosławieństwem


ale nie mogę
bo tak bardzo mnie kochasz




IN TE DOMINE SPERAVI



Tobie Panie zaufałem


Słucham Cię,
nawet gdy nic nie mówisz.

Uśmiecham się,
nawet gdy nie widzę Twojej Twarzy.

Szukam Cię,
nawet gdy wmawiam sobie, że Ciebie nie ma!

Kocham Cię,
nawet gdy wydaje mi się, że robisz mi krzywdę.



Solus cum Deo Solo



Popatrz!!!
dotknij!!
podnieś!
pociesz


Kolejny raz żebrzę o miłość
uwagę
radę
pomoc
łaskę

Ale Ty Jesteś
w drugim człowieku
w powiewie wiatru
w pięknie gór

Wielbię Cię swą pobożną postawą
gdy sąsiadka patrzy
gdy babcia dostaje rentę
gdy czegoś mi potrzeba


Im głośniej krzyczę tym ciszej do mnie mówisz

W ciszy też przemawiasz

W ciszy pokazujesz mi moje prawdziwe oblicze


MÓWISZ a więc o mnie pamiętasz

Pamiętasz
a ja zapomniałem
że to TY jesteś Bogiem



I

opracowała Halszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz...