niedziela, 1 marca 2015

Poezja - Marek Tęcza



Marek ma 12 lat mieszka i chodzi do szkoły w Parli- Madryt . Na zadanie domowe Walentynki  napisał swój pierwszy wiersz. Dużo czyta i trenuje piłkę nożną. 

                                          



poema para el dia San Valentin


   Quiero decirte el amor que siento por ti
 Eres mas bella que una margarita ,
 mas bella que el rosal que rodea mi cuarto
 Eres guapisima
 Cuando pienso en ti ,
 me das calor
 en los gelidos y fuertes vientos invernales .
 Cuando te veo ,
 no puedo parar de sonreir .
 Le doy un millon de gracias a Dios
 por verte cada dia .
 Eres mi verdadero amor
 Cuando veo un bello paisaje ,
 pienso en ti ,
 porque eres hermosa .
Eres guapa , trabajadora , lista
 y sobre todo unica .
 Cuando me levanto cada mańana
 mi objetivo ,
 es estar algun dia , contigo .





Wiersz na Walentynki

 Chce Ci powiedzieć ze miłość do Ciebie czuje
Jesteś piękniejsza niż margarita,
 piękniejsza niż krzew różany co otacza mój pokój
 Jesteś piękna.
 Kiedy myślę o Tobie,
dajesz mi ciepło w lodowych silnych wiatrów zimowych.
 Kiedy Cię widzę,
 Nie mogę przestać się uśmiechać.
 I dziękuje Bogu
Ze codziennie Cię mogę widzieć.
Jesteś moja prawdziwą miłością
 Kiedy widzę piękny krajobraz ,
 myślę o Tobie.
 Jesteś piękna, pracowita, mądra
 a przede wszystkim wyjątkowa.
 Gdy wstaje każdego ranka
 moim celem jest być z Toba.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz...