czwartek, 6 listopada 2014

Informacje o mnie




  W wolnych chwilach zajmowałem się pracą z komputerem od 2000 r.

Z obiektywem po naszym mieście, ulica za ulicą, blok za blokiem, krok po kroku, każdy na zewnątrz i od podwórka. Trudna i mozolna praca do wykonania, kłopoty zazwyczaj z samochodami, ciasno na podwórkach. Ale takie są oczekiwania naszych Mielczan na obczyźnie. I tak się zaczęła moja prezentacja naszego miasta i video klipy - MIELEC I AKORDEONOWE MELODIE .




W roku 2010 zrobiłem zdjęcia dożynek i dni Mielca, szukałem też w internecie  materiałów związanych z tym dniem. Na forum trafiłem na wypowiedź młodego człowieka,  który bardzo źle się wypowiadał o występach młodzieży z domu kultury i tak się zaczęła moja promocja  mieleckich zespołów, mieleckie talenty w : tańcu, śpiewie, literaturze, malarstwie, rzeźbie , fotografii, hafcie i innych obszarach sztuki. By żaden z nich nie zmarnował swojej zdolności i nie z toczył się na dno jak ten młody człowiek. I doszły pocztówki Pozdrowienia z Mielca, pokazując nasze miasto oraz łączyłem z wydarzeniami kulturalnymi. Czyli związałem się z kulturą, jest mi ona bliska. Szanowanie tradycji i kultury świadczy o naszej polskości.



W roku 2011 TMZM wyszło z inicjatywą o powołanie Matki Bożej Nieustającej Pomocy na patronkę miasta Mielca. Rada miejska w Mielcu uchwaliła ten wniosek. Byli i tacy co się przestraszyli i na forum wypowiadali,  że to zamach na demokrację itp. U nas się mówi, że Hiszpania nie jest już katolicka ,nie ma świąt u nich itp. nie zapoznając się z ich kulturą, a w każdym mieście Hiszpanie mają swoich świętych patronów. Wtedy do tej naszej patronki MBNP dodałem herb z flagami miasta Mielca, powstały różne kompozycje  Matki Bożej Mieleckiej. A ostatnio znana malarka Sylwia K. według mojej kompozycji namalowała obraz.
 http://rom54.blogspot.com/2013/09/matka-boza-mielecka-matka-boza.html







           Foto do plakatu - Roman Trojnacki

                                 

                                         Do Spektaklu teatralnego „Piotruś Pan”


  

                                            Do Spektaklu teatralnego  “Cham-let czyli parodia                                                                        dzieł Szekspira” 


                                 DO  Spektaklu dla dzieci "Marzenie świetlika"



Zaproszenie na uroczyste poświęcenia i wręczenia 

sztandaru JS2093 w Mielcu,

 które odbędzie się 15 sierpnia w Zgórsku


  
Podczas uroczystości wbijania gwoździ i wpisów do księgi pamiątkowej 
Marek Zalotyński zapowiedział zebranym
służbowego fotografa i dokumentalistę działalności 
Jednostki Strzeleckiej 2093 , wyróżnionego Romana Trojnackiego przez dowódcę jednostki, 
                        Łukasza Przybyłę.




Na stronie internetowej e-mielec 24 pod artykułem 
„Jednostka Strzelecka 2093 w Mielcu świętowała przekazanie sztandaru” ukazało się następujące podziękowanie.


Bardzo dziękuje Romanowi Trojnackiemu za przekazywanie relacji ze zmagań naszych Strzelców .Tak to właśnie praca tego fotografa pozwoliła na promocję tej jednostki paramilitarnej. Dziękuję za publikowanie fotografii na swoim blogu http://rom54.blogspot.com/ oraz na waszym portalu. 

Ojciec Strzelca.”
                             podpis . druh



         
                                      ***


Historia wydarta z ziemi cz.1 i cz2


http://rom54.blogspot.com/2015/06/historia-wydarta-z-ziemi-cz1.html#more

http://rom54.blogspot.com/2015/06/historia-wydarta-z-ziemi-cz2.html#more

oraz moje zdjęcia na stronie w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie 


Wziołem tez udział w 

Poszukiwanie rakiety V2 


http://rom54.blogspot.com/2015/09/poszukiwanie-rakiety-v2.html

http://rom54.blogspot.com/2015/09/poszukiwanie-rakiety-v2-zakonczone.html#more


                                                              

                                                                         
                                                                                 ****










                                                                             **** 





KONTAKT - Adres e-mail*    



Kontakt - O mnie

http://rom54.blogspot.com/2013/09/kontakt.html#more


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz...