czwartek, 12 września 2013

Podziękowanie załodze z PZL MIELEC pl.PRATT


Po ukończeniu 18 lat 1972 r.przez rok pracowałem jako ślusarz na WSK Delta-Mielec. W październiku 1973 r.poszedłem do wojska ,ukończyłem kurs szkoleniowy na TSWL w Zamościu, po którym podjąłem pracę jako mechanik samolotu transportowego IŁ -14. Po wojsku w październiku 1975 r wróciłem do WSK"PZL-Mielec" niecałe dwa miesiące pracowałem  jako ślusarz na pl. sprężyn  H-1. Od grudnia  zacząłem pracę jako  monter  płatowca H-3. 

Pracowałem na samolotach; AN-2  ANTEK,  M-15  BELPHEGOR,  M-18  DROMADER,  AN-28 , a następnie M-28  SKYTRUCK, M-931--22  IRYDA, M-26, ISKIERKA.

1995 r. Zakład Lotniczy ''PZL-Mielec''w Mielcu Spółka z.oo.Po ogłoszeniu upadłości  ''PZL-Mielec'' w 1999 r.powstały Polskie Zakłady Lotnicze Sp. z o.o. 16 marca 2007 r. nastąpiła prywatyzacja zakładu przez firmę  Sikorski.Po prywatyzacji zakładu zmieniłem zawód jako  ślusarz - blacharz lotniczy na H-6.pl. Pratt, aż do chwili obecnej tj.2013 r do zakończenia mojej pracy. W  ciągu mojej  pracy  zawodowej jako  monter-płatowców przepracowałem 32 lata.

 Mniej więcej od 2000 r. zaczęła się moja pasja z komputerem, zacząłem tworzyć video klipy, kartki, pocztówki. Treścią moich prac  jest miasto Mielec, oraz jego tradycja  tz. produkcja  samolotów i  ZPIT; RZESZOWIACY;  oraz wszystkie imprezy odbywające się w naszym mieście.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz...